2021-10-20 19:54:05 Metodički priručnik Dragi učenici, roditelji, učitelji, suradnici, dragi čitatelji i Cesarići, s ponosom i radošću predstavljamo vam novoobjavljeni metodički priručnik za učenike i učitelje „Vukovarska bitka“. Osobito smo ponosne jer je temelj ovoga priručnika rad nekadašnjih učenika naše škole, generacije osmaša 2018./2019. Naime, oni su povodom obilježavanja Sjećanja na Vukovar za sve učenike, učitelje i djelatnike naše škole izveli simulaciju vukovarskog ratišta, odnosno vukovarske obrane. Taj je sjajno ostvaren projekt ostavio velike dojmove i emocije u srcima gledatelja, ali i svih izvođača. Uspješno su približili i „oživjeli“ žrtvu Vukovara i tešku sudbinu svih Vukovaraca u jesen 1991. te tako dotaknuli učeničke emocije i spoznaje o strahu, neizvjesnosti, razaranju, progonstvu, smrti, ali i povijesnim činjenicama. Svojom su zornom izvedbom dali odgovore na pitanja koja su često učenicima nejasna: Što se ondje točno dogodilo?, Kako je izgledao život Vukovaraca tijekom vukovarske bitke?, Zašto baš Vukovar?. Ovaj je program rezultirao izvrsnim postotkom usvojenosti znanja na razini predmetne nastave naše škole (92% usvojenosti znanja i snalaženja na karti). Metodički je priručnik, stoga, obuhvatio sve aktivnosti koje su naši tadašnji osmaši prošli tijekom priprema za obilježavanje Sjećanja na Vukovar. Priručnik je od koristi svima onima koji bi željeli naučiti i istražiti o povijesti Vukovara i vukovarskoj žrtvi u Domovinskom ratu. Hvala svim osmašima 2018./2019. na požrtvovnom, odgovornom, predanom i kreativnom radu zahvaljujući kojemu smo uspješno ostvarile sve zadaće ove zahtjevne teme i stvorile koristan materijal za sve učenike i učitelje diljem Lijepe naše. Autorice priručnika, mr.sc. Jelena Červenjak Kmoniček i Anita Čorak, učiteljica savjetnica Dojmljiva početna scena Osmaši prenijeli snažne emocije gledateljima Oživjeli kukuruzni put Primjena prve pomoći Učenici su samostalno izrađivali rekvizite Učenici su svoj zadatak obavili vrlo odgovorno |
Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek |