preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 335002
Danas: 76
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
21.3. Dan darovitih učenika
Autor: Marija Bilić, 26. 3. 2024.

U svijetu se 21. ožujka obilježava Dan darovitih učenika s ciljem promicanja važnosti prepoznavanja darovitih, kreativnih i talentiranih učenika te njihova usmjeravanja u područjima u kojima pokazuju visoke sposobnosti.

Školska psihologinja Lucija Drokan i učiteljica Marija Pandurić održale su radionicu za učenike 2. i 3. razreda uključenih u dodatnu nastavu.


Radionica je započela otkrivanjem pojma o Albertu Einsteinu te upoznavanja s činjenicama iz njegova života. Učenici su se nakon toga suočili s malo težim zadatkom – izrade kartica koje prikazuju osobine darovitih učenika te vrste inteligencija. Iako je taj zadatak bio teži te su učenici suočeni s puno nepoznatih i teških riječi, nakon što su čuli priče o poznatim osobama i važnosti ustrajnog rada bez odustajanja pred preprekama, prihvatili su to kao izazov i uz određenu količinu truda odlično odradili svoj zadatak. Važno je naglasiti kako se i daroviti učenici trebaju naučiti truditi i razumjeti važnost ulaganja truda u postizanje rezultata. Dalje su učenici tijekom radionice upoznali pojam znanosti, kako se znanstvenici specijaliziraju za uža područja te zašto je to važno. Iskustveno su pokusima upoznali što rade fizičari, kemičari i neurobiolozi. Učenicima su se pokusi posebno svidjeli, a svi su izrazili želju za ponovnim sudjelovanjem u ovakvim radionicama.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju