preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 334877
Danas: 156
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Aktivnosti knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt poticanja čitanja 2019.
Autor: Marija Stjepanović, 27. 9. 2019.

Ritam odrastanja

Već četvrtu godinu zaredom, učenici osmih razreda sudjeluju u projektu poticanja čitanja u sklopu Nacionalnog kviza za poticanje čitanja 2019 pod nazivom Ritam odrastanja. Ove godine zadani su sljedeći romani: Drugačija Ivane Guljašević Kuman, Eva, mala žena Vlaste Golub te Ljeto na jezeru Čiču Jasminke Tihi-Stepanić, a projekt nosi naslov Ritam odrastanja. Cilj projekta isti je iz godine u godinu – poticanje djece na čitanje knjiga izvan popisa lektire.


Knjižničarka Snježana Laksar osmašima je projekt predstavila na uvodnom motivacijskom satu.

Učenicima  raspoređenima u parove, podijelila je ulomke iz knjiga Drugačija i Eva, mala žena. Zadatak je bio prepoznati osobine glavne junakinje romana Drugačija te probleme s kojima se susreće djevojčica Eva u romanu Eva, mala žena. Za sami kraj sata ostao je roman  Ljeto na jezeru Čiču, čija su imena likova učenici pogađali.

  

 

Nakon što je knjižničarka predstavila sve romane, osmaši su došli do zaključka da sva tri romana imaju nešto zajedničko. Svi prikazuju, svaki na svoj način, razne probleme današnjeg društva, a posebno mladeži.

Sljedeći korak sudjelovanja u projektu poticanja čitanja jest samo čitanje. Poželjno je da što više osmaša pročita sva tri romana kako bi se što bolje pripremili za kviz koji će odigrati do 25. listopada. Nakon toga preostaje samo čekanje rezultata, odnosno ime učenika koji će biti digitalno izvučen kao predstavnik škole.

Što reći na kraju, osim: „Čitajte, jer i u romanima često pronalazimo odgovore na svoje probleme.“

Jelena Šimičić, 8.b





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju