preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 338204
Danas: 26
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Događanja...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica Tipovi učenja Slap
Autor: Marija Stjepanović, 1. 12. 2021.

Slap 

U sklopu obilježavanja 120 godina od rođenja pjesnika Dobriše Cesarića po kojem je nazvana naša škola, pedagoginja Lada Puharić Ilić i psihologinja Lucija Drokan održale su radionicu potaknute pjesmama Dobriše Cesarića. Po dva su predstavnika iz svakog razreda od 4. do 6. razreda 22. studenog 2021. sudjelovali na radionici o različitim stilovima učenja.


U uvodnom dijelu radionice učenici su trebali otkriti po kojem tipu najlakše uče. Dobili  su tablicu u koju su označavali kvačicom je li nešto točno ili netočno za njih. Mogli su biti slušni, vidni, osjetilni ili pokretni tip učenja. Neki su učenici otkrili kako im odgovara više stilova učenja.  U središnjem dijelu radionice učenici su dobili papir na kojem je bila napisana pjesma Slap Dobriše Cesarića. Na drugom papiru su bili napisani prijedlozi kako naučiti pjesmu napamet. Svaki je učenik učio pjesmu onim tipom učenja koji njemu najviše odgovara. Oni koji su radili po slušnom tipu učenja u paru su međusobno čitali pjesmu i pokušavali je zapamtiti. Učenici vidnog tipa učenja kroz gledanje riječi lijepo su prepisali pjesmu i izradili umnu mapu s riječi SLAP u sredini, te izdvojili ostale ključne riječi. Oni vidnog tipa učenja kroz gledanje slika nacrtali su crtež koji je pratio pjesmu. Koristili su i simbole. Istaknuli su pojedine riječi u pjesmi različitim bojama. Učenici osjetilnog tipa učenja izradili su memory karte sa stihovima pjesme, oblikovali prizore iz pjesme pomoću plakata ili plastelina. Učenici pokretnog tipa učenja sve su stihove popratili pokretom i gestama. Pjesmu su čitali kao da su govornici koji izlažu pred velikom publikom koju pokušavaju zainteresirati.  

Svi su učenici naučili recitirati pjesmu Slap i dobro se zabavili. Osvijestili su kako svatko od nas uči na svoj način, svojim tipom učenja. Ova nam je radionica pokazala kako je učenje zabavno kada učimo onim tipom koji nam najbolje odgovara. Radujemo se novoj radionici.  

Helena Jakobfi, 4. a  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju