preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 338242
Danas: 3
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

eTwinning projekti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
E Twinning Projekt školskih knjižničara: Godina čitanja 2021.
Autor: Marija Stjepanović, 27. 2. 2023.

U Projektu školskih knjižničara: Godina čitanja 2021. sudjelovalo je oko 80-tak projektnih partnera osnovnih i srednjih škola  iz Hrvatske, a trajao je od ožujka 2021. do ožujka 2022. Cilj projekta je poticanje čitanja i usvajanja čitateljskih vještina. Projekt je zamišljen kao niz različitih poticajnih i kreativnih aktivnosti u kojima učenici potaknuti čitanjem razvijaju kreativnost i vještinu komunikacije, razvijaju jezične i komunikacijske kompetencije, razvijaju suradnički i timski rad, stvaraju originalne učeničke radove, upoznaju i služe se  različitim digitalnim alatima, prezentiraju rezultate svoga rada  drugim učenicima i razvijaju kreativnost i maštu.


Tijekom rada na ovom projektu poticanja čitanja, na školskoj razini pod nazivom PPČ Tko mi čita?, školska knjižničarka Snježana Laksar ostvarila je aktivnu suradnju s učiteljicama razredne nastave i učenicima od 1. do 4. razreda. Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje i razvijati čitateljske vještine, govorne i komunikacijske kompetencije te razvijati kreativnost i samopouzdanje na javnim nastupima. Učenici su radili individualno (likovni zadaci, neovisno istraživali izvore znanja, izrađivali digitalnu slikovnicu, uvježbavali sviranje udaraljki – mlađi učenici,), skupinski i timski (uvježbavanje kamishibai tehnike pripovijedanja,  uvježbavanje ritmičko – plesne izvedbe, uvježbavanje igrokaza, stvaranje postera, online kvizovi, suradnja s učenicima dr. škole u aplikaciji GooseChase ).  Rezultati učeničkih uradaka objedinjeni su u video zapisu kao kolaž radova složen u jednu virtualnu priredbu koju možete pogledati na poveznici:http://os-dcesaric os.skole.hr/knji_nica/aktivnosti?news_hk=5396&news_id=1477&mshow=747#mod_news, a istaknuti su i na panoima u razredu i na web stranici škole. Pri tom su učenici kroz igru i na zabavan način razvijali vještine učenja te digitalne i komunikacijske vještine.

Suradnja u ovom projektu ostvarena je između učenika, učiteljica i knjižničarki iz  tri osnovne škole: OŠ Popovac, OŠ kralja Tomislava i OŠ “Dobriša Cesarić ”, Osijek. Učenici su uz pomoć knjižničarki i učiteljica razmijenili iskustva i radove koje su napravili tijekom trajanja projekta u zajedničkom padletu te  sudjelovali u igri Književna potraga u alatu GooseChase ( rezultati 5 zadataka iz ove igre također su objavljeni u padletu). Učenici su  se u takvoj suradnji naučili služiti  novom aplikacijom na pametnim uređajima kao i uvidjeti prednosti služenja padletom. Osobito ih je veselila suradnja i upoznavanje s prikazanim radovima i rezultatima učenika vršnjaka iz drugih škola. Više o suradnji s ovim školama na poveznici:  http://os-dcesaric-os.skole.hr/knji_nica/aktivnosti?news_hk=5396&news_id=1683&mshow=747#mod_news

 

Učenici su nakon projekta poboljšali interes za čitanjem, čitateljske vještine, razvili komunikacijske vještine, samopuzdanje, altruističniji odnos prema prijateljima, socijalne vještine. Upoznali su nove digitalne alate i različite načine učenja i interpretacije pročitanog teksta. Kroz igru, ples, igrokaze, stvaranje novih priča i prikaz njihovih uradaka drugim učenicima putem virtualne priredbe učenici su učili na zabavan način.

Više o aktivnostima u projektu možete pšogledati  na poveznicama:

 http://os-dcesaric-os.skole.hr/knji_nica/aktivnosti?news_hk=5396&news_id=1434&mshow=747#mod_news

http://os-dcesaric-os.skole.hr/knji_nica/aktivnosti?news_hk=5396&news_id=1460&mshow=747#mod_news

Za sudjelovanje u ovom projektu dodijeljena nam je nacionalna Oznaka kvalitete.

                                                             Snježana Laksar, prof. i dipl.knjiž.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju