preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 335570
Danas: 233
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Odluka poslodavca za rad kod kuće radnika
Autor: Marija Stjepanović, 20. 3. 2020.

Osnovna škola “Dobriša Cesarić” Osijek
Osijek, Neretvanska 10, fax: 031-275-245, centrala tel: 272-938, ravnateljica tel: 273-118, e-mail:ured@os-dcesaric-os.skole.hr  Web stranica: os-dcesaric-os.skole.hr, IBAN: Addiko banka: HR2525000091102036495, 

OIB: 34313454879,  Šifra škole: 14-060-014
Klasa:602-02/20-01
Urbroj:2158/21-20-148
U Osijeku 20. Ožujka  2020.

Na temelju članka 7. stavka 2. Zakona o radu (Narodne novine, broj 93/14., 127/17. i 98/19.) i Upute Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine, ravnateljica Osnovne škole „Dobriša Cesarić“ Osijek, donosi

O D L U K U
o obavljanju rada radnika kod kuće

I.

Zbog sprječavanja širenja epidemije bolesti Covid-19 na radnom mjestu, Poslodavac je donio odluku da će u razdoblju od 20. ožujka 2020. godine pa do opoziva ove Odluke učitelji i stručni suradnici raditi kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima.

Rad učitelja i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena.

Obveze učitelja i stručnih suradnika su:

- osigurati kontakte i način komunikacije (virtualna učionica, telefon, e-mail), svaki dan biti dostupan barem određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici,

- obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena,

- obvezna priprema sadržaja, održavanje komunikacije s učenicima, roditeljima Školom i Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davanje povratne informacije učenicima i roditeljima,

- sudjelovanje u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.

II.

Administrativno-tehničko osoblje također obavlja rad kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena.

III.

Iznimno od točke I. i II. ove Odluke rad se odvija u Školi samo kada je to nužno radi kontinuiranog izvođenja nastave na daljinu i prihvata djece koja pohađaju razrednu nastavu ako oba zaposlena roditelja nemaju drugu mogućnost zbrinjavanja djece, odnosno nužnog obavljanja pravnih i računovodstvenih poslova koji se ne mogu obaviti od kuće te nužnog obavljanja čišćenja i održavanja okoliša prema dogovoru s poslodavcem.

IV.

Radnici potpisuju izjavu da imaju uvjete za rad kod kuće radnika u skladu s Uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine.

Izjava je sastavni dio ove Odluke.

V.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva.

Ova Odluka objavljuje se na oglasnoj ploči Škole i web stranici iste.

Ravnateljica Škole:
Jagoda Koščević,prof.

 
 
 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju