preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 337548
Danas: 102
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

 

Autorica romana, Jasna Horvat im je pripovijedala o nastajanju te knjige.  Osim istraživačkog rada  o slavenskoj mitologiji, u romanu su glavni likovi Slaven Lendić i Iris Tomić koje je autorica osobno poznavala, zapisivala njihove doživljaje i prenijela dio zbilje u roman. Rekla je da je promatrala djecu kako se ponašaju te što govore i svo  vrijeme pomno zapisivala.

Susret su pratili i mladi glumci dramskog studija osječkog dječjeg kazališta s voditeljicom Lidijom Helajz. Oni su u kolovozu 2010. u Tvrđi , svojom dramskom izvedbom ,sudjelovali u predstavljanju Krijesnika dramatizacijom likova iz knjige . 

                                                     Novinarka Mladog klasja:
Martina Lučić, 8.b

Dubravka Pađen Farkaš, voditeljica Dječjeg odjela GISKO-a, pozvala nas je na predstavljanje  romana  Krijesnici  autorice Jasne Horvat. 

Uz pratnju učiteljica  Marine Vučemilovići Maje Farkaš,  i  naše školske knjižničarke Snježane Laksar, ugodno smo se smjestili u prostoru igraonice DO GISKO-a.  

Ulomak iz Krijesnika pročitala nam je polaznica dramskog studija osječkog dječjeg kazališta čija je voditeljica gospođa Lidija Helajz. 

  Razgovor s autoricom Jasnom Horvat jedna je od aktivnosti naših učenika kojom obilježavamo Mjesec hrvatske knjige. 

Izložili smo plakate s našim radovima ( književni likovi , zapažanja… ). 

Učenici su podijelili svoje dojmove o pročitanom romanu s ostalim sudionicima susreta. 

          Rapali smo i stihove:

                            Čarobne kamenice odvedite me sada

                      gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada”. 

Autorica Krijesnika, Jasna Horvat, odgovorila je jasno, glasno, detaljno, slikovito…na sva postavljena pitanja i naše nedoumice. 

Čitajući roman istraživali smo i biljku vrbu rakitu. Od nje smo napravili unikatnu košaricu koju smo darovali autorici. Svidjela joj se  kao i druženje s nama!

Izrađivat ćemo i drugačije predmete od šiba vrbe rakite. 

 

Ako mislite da smo puni dojmova zaspali u autobusu na povratku u školu, varate se.  Tek sada slijedi nastavak…čitanje pod krošnjama, kviz,…i tko zna što još ! 

 

Knjižničarka:
Snježana Laksar, prof. 

Također su smislili raperski stih koji su ritmički odrapali uz kresanje kamenica :

Čarobne kamenice odvedite nas sada

gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada !

Autorica romana, Jasna Horvat im je pripovijedala o nastajanju te knjige.  Osim istraživačkog rada  o slavenskoj mitologiji, u romanu su glavni likovi Slaven Lendić i Iris Tomić koje je autorica osobno poznavala, zapisivala njihove doživljaje i prenijela dio zbilje u roman. Rekla je da je promatrala djecu kako se ponašaju te što govore i svo  vrijeme pomno zapisivala.

Susret su pratili i mladi glumci dramskog studija osječkog dječjeg kazališta s voditeljicom Lidijom Helajz. Oni su u kolovozu 2010. u Tvrđi , svojom dramskom izvedbom ,sudjelovali u predstavljanju Krijesnika dramatizacijom likova iz knjige . 

                                                     Novinarka Mladog klasja:
Martina Lučić, 8.b

Dubravka Pađen Farkaš, voditeljica Dječjeg odjela GISKO-a, pozvala nas je na predstavljanje  romana  Krijesnici  autorice Jasne Horvat. 

Uz pratnju učiteljica  Marine Vučemilovići Maje Farkaš,  i  naše školske knjižničarke Snježane Laksar, ugodno smo se smjestili u prostoru igraonice DO GISKO-a.  

Ulomak iz Krijesnika pročitala nam je polaznica dramskog studija osječkog dječjeg kazališta čija je voditeljica gospođa Lidija Helajz. 

  Razgovor s autoricom Jasnom Horvat jedna je od aktivnosti naših učenika kojom obilježavamo Mjesec hrvatske knjige. 

Izložili smo plakate s našim radovima ( književni likovi , zapažanja… ). 

Učenici su podijelili svoje dojmove o pročitanom romanu s ostalim sudionicima susreta. 

          Rapali smo i stihove:

                            Čarobne kamenice odvedite me sada

                      gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada”. 

Autorica Krijesnika, Jasna Horvat, odgovorila je jasno, glasno, detaljno, slikovito…na sva postavljena pitanja i naše nedoumice. 

Čitajući roman istraživali smo i biljku vrbu rakitu. Od nje smo napravili unikatnu košaricu koju smo darovali autorici. Svidjela joj se  kao i druženje s nama!

Izrađivat ćemo i drugačije predmete od šiba vrbe rakite. 

 

Ako mislite da smo puni dojmova zaspali u autobusu na povratku u školu, varate se.  Tek sada slijedi nastavak…čitanje pod krošnjama, kviz,…i tko zna što još ! 

 

Knjižničarka:
Snježana Laksar, prof. 

Aktivnosti knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježen Međunarodni dan školskih knjižnica
Autor: Marija Stjepanović, 30. 10. 2013.

Uskoro završava Mjesec hrvatske knjige. Tijekom njega smo mi, učenici 4. a i b razreda, čitali tri određene knjige: Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu, Gregorov dnevnik: Rodrick rastura i Pobuna Pauline P. Povodom europske godine čitanja naglas koja se obilježava ove godine i mi smo čitali naglas zajedno s našim učiteljicama Marijom Abičić , Jelenom Oršolić i školskom knjižničarkom Snježanom Laksar. Odlučili smo ostalim učenicima prikazati te knjige i potaknuti interes za njihovim čitanjem na jedan zanimljivi način -  igrokazom koji smo priredili u predvorju škole 28. listopada  2013. godine. Predstavili smo sve aktivnosti koje smo proveli u Projektu poticanja čitanja 2013. pod nazivomTraži se Lori: čitanje naglas, pisanje dnevnika, refren  o liku psu Loriju, likovne radove (kolaži ), maske izrađene za igrokaz, dojmove s održanog on- line Nacionalnog kviza za poticanje čitanja. Na taj način smo obilježili ovogodišnji Međunarodni dan školskih knjižnica.


Igrokaz govori o obitelji Granđelić, likovima  iz knjige Kako samo od bankorta spasili mamu i tatu. Programu su se priključili i učenici 3. a razreda s učiteljicom Marinom Vučemilović Šimunović  koji su pročitali poticajne sretne misli, to jest kako se treba ponašati i misliti. Sretne misli su osmišljavali svakodnevno nakon čitanja svaki dan druge priče. Učenici četvrtih razreda su čitali svoje dnevnike u kojem su pisali o svom najboljem danu u životu ili što im se taj dan dogodilo. Nekoliko učenika je napisalo dnevnik psa sličnog Loriju (pas iz knjige Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu).

Učenici prvih, drugih i trećih razreda čuli su i naše dojmove o tome što smo sve naučili tijekom  ovih aktivnosti i kako su nam se svidjele knjige, dramatizacija, likovno stvaralaštvo i on line kviz . Ovaj mjesec (od 15. listopada do 15. studenog )i nadalje  maštamo i tražimo psa Lorija koji čita, govori i piše. Još ga nismo pronašli, ali ne odustajemo! Priključite nam se u potrazi za novim avanturama i Vi !

                                                                                                    Ines Markulak, 4.a

Dojmovi učenika:

Svidjelo mi se što smo sudjelovali u on-line kvizu u informatičkoj učionici. Zanimljivo je što smo nastupali s igrokazom o Loriju  i pred učenicima prvih, drugih i trećih razreda. Lijepo je bilo kada smo osmislili i uvježbavali dramatizaciju. Moja najdraža knjiga je Gregov dnevnik. Preporučila bih da ga pročitaju djeca koja vole čitati. U GISKO-u smo igrokaz prikazali i samom autoru Damiru Mađariću i tada nas je malo uhvatila trema. Bitno je da smo to dobro odradili!

Ines Markulak, 4.a

 U Projektu poticanja čitanja  Traži se Lori najviše mi se svidio  kviz jer su zadaci bili zanimljivi i lagani. Najgorje je bilo kad sam vidjela koliko knjige imaju stranica, ali sve smo pročitali uz pomoć naših učiteljica. Bilo je jako zanimljivo kad smo izvodili igrokaz pred Damirom Mađarićem. Odlično je bilo kad smo na početni prvi  sat  susreta u Projektu donijeli pse  igračke u školu.  
                                                                                                                                  
                                        Gerarda Solimine, 4.a

Meni  se  projekt  jako  svidio. Najviše  mi  se  svidjelo   kada  smo  donijeli  pse  i  čitali  knjigu  Kako  smo  od  bankrota   spasili  mamu  i  tatu .  Bilo  mi  je  malo  dosadno  što  smo  skoro  svaki  dan  imali  probe igrokaza.  Zanimljivo  mi  je  bilo  kada  smo  išli  u  informatičku  učionicu  i  rješavali  zadatke  iz  kviza.  Ova  godina  mi  je  najzanimljivija  otkako  idem  u  školu  i  nikada  mi  nije  bilo  ovoliko  zabavno  u  školi.  Imamo  kvizove  i  uz  njih  uvijek   nešto  naučimo.

                                                                                                                                   Ana Drda, 4.a

U  ovom  projektu   najviše  mi se svidjelo  kada smo  morali  donijeti  pse igračke  u  školu.  Bilo  je  zabavno  kada  smo  čitali  knjigu  Kako  smo  od  bankrota  spasili  mamu  i  tatu.  Ponekad  je  bilo  naporno,  ali  je  bilo  super  što  smo  se  svi  družili  i  sve  zajedno  radili. Bila  sam  jako  sretna  kada   smo  išli  u  informatičku  učionicu  i  zajedno  rješavali  pitanja  iz  kviza. Bilo  je  odlično i nadam se da ćemo to ponoviti.

                                                                                                                          Iva Drda, 4.a

Najviše mi se svidio kviz u informatičkoj učionici, a posebno sam sretan jer sam izvučen kao predstavnik iz naše škole. Nisam to očekivao niti u snu.To mi je poticaj pročitati sve tri zadane knjige kviza. Volio bih sudjelovati u kvizu i sljedeće školske godine i preporučio bih to i drugim učenicima jer je jako zanimljivo.

                                                                                          Gabrijel Prenkpalaj, 4.b

 

U projektu Traži se Lori najviše sam uživao glumeći u igrokazu  o Loriju, glumio sam mačka Roka. Svidio mi se i on-line kviz jer jako volim raditi na računalu. Zadovoljan sam jer smo upoznali pisca  Damira Mađarića, a na tom susretu dao sam i intervju za HRT 4 i bio sam na njhovom programu pa su se moji  ukućani veselili.Rado bih opet sudjelovao u takvom Projektu, a osobito bih s radošću glumio.

                                                                                                   Luka Čurković, 4.b

Svidio mi se susret s piscem u GISKO-u i čitanje naglas u školi  jer smo zajedno sudjelovali učenici iz a i b razreda. Uživao sam crtajući likove iz djela. Izradio sam od papirnatih tanjurića mačka Roka i obojio flomasterima. Rad mi je izložen na izložbi.

                                                                                              Rickardo Lumezhi,4.b

Svidjelo mi se sudjelovanje u on-line kvizu. Radovala sam se glumi i našoj uspješnoj dramatizaciji. Svidjele su mi se maske za taj igroka, a bio je zadovoljan našom izvedbom i sam pisac. Voljela bih opet sudjelovati u projektu poticanja čitanja.

                                                                                                       Sara Božić, 4.b

Svidjelo mi se kada smo na susretu s piscem razgovarali s piscem i doznali nešto više o njemu i likovima iz romana koji smo čitali. Lijepo mi je bilo dok smo čitali knjigu naglas u razredu.

                                                                                                     Ema Orlovac, 4.b

Ovim Projektom poticanja čitanja nastojali smo kod učenika razviti ljubav prema čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena i potaknuti interes za knjigu. Na privlačan i zanimljiv način učenike smo uključili u model čitanja naglas radi razonode s ciljem razvoja tehnike (vještine) čitanja koje su vrlo važne za njegovo daljnje cjeloživotno učenje. Sudjelovanjem u Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja ukazali smo na važnost školske knjižnice kao informacijskog središta škole koja promiče kulturu čitanja. Učenike je najviše motiviralo sudjelovanje upravo u tom kvizu koji se provodio on-line u narodnim i školskim knjižnicama diljem Hrvatske. U sklopu ovog projekta održan je i susret s književnikom Damirom Mađarićem. Taj književni susret je učenicima bio iznimno zanimljiv jer su u ugodnoj atmosferi mogli saznati što ih zanima o Damiru Mađariću i njegovom djelu Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu koje su svi učenici zajednički čitali naglas.

                                                                                  Marija Abičić, učiteljica 4.a

Projekt Traži se Lori bio je vrlo zanimljiv i poučan. Djeca su  najprije mogla iskazati svoju kreativnost. Posebno bih naglasila likovne radove učenika te njihov trud i zalaganje u dramatizaciji djela Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu koje su izveli pred samim piscem Damirom Mađarićem. Istaknula bih i nacionalni kviz koji je održan u našoj školi kojim su djeca pokazala koliko su usvojila pročitana djela. Projekt bih opet ponovila.

                                                                   Jelena Oršolić, učiteljica 4.b





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju