preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 337441
Danas: 113
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

 

Autorica romana, Jasna Horvat im je pripovijedala o nastajanju te knjige.  Osim istraživačkog rada  o slavenskoj mitologiji, u romanu su glavni likovi Slaven Lendić i Iris Tomić koje je autorica osobno poznavala, zapisivala njihove doživljaje i prenijela dio zbilje u roman. Rekla je da je promatrala djecu kako se ponašaju te što govore i svo  vrijeme pomno zapisivala.

Susret su pratili i mladi glumci dramskog studija osječkog dječjeg kazališta s voditeljicom Lidijom Helajz. Oni su u kolovozu 2010. u Tvrđi , svojom dramskom izvedbom ,sudjelovali u predstavljanju Krijesnika dramatizacijom likova iz knjige . 

                                                     Novinarka Mladog klasja:
Martina Lučić, 8.b

Dubravka Pađen Farkaš, voditeljica Dječjeg odjela GISKO-a, pozvala nas je na predstavljanje  romana  Krijesnici  autorice Jasne Horvat. 

Uz pratnju učiteljica  Marine Vučemilovići Maje Farkaš,  i  naše školske knjižničarke Snježane Laksar, ugodno smo se smjestili u prostoru igraonice DO GISKO-a.  

Ulomak iz Krijesnika pročitala nam je polaznica dramskog studija osječkog dječjeg kazališta čija je voditeljica gospođa Lidija Helajz. 

  Razgovor s autoricom Jasnom Horvat jedna je od aktivnosti naših učenika kojom obilježavamo Mjesec hrvatske knjige. 

Izložili smo plakate s našim radovima ( književni likovi , zapažanja… ). 

Učenici su podijelili svoje dojmove o pročitanom romanu s ostalim sudionicima susreta. 

          Rapali smo i stihove:

                            Čarobne kamenice odvedite me sada

                      gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada”. 

Autorica Krijesnika, Jasna Horvat, odgovorila je jasno, glasno, detaljno, slikovito…na sva postavljena pitanja i naše nedoumice. 

Čitajući roman istraživali smo i biljku vrbu rakitu. Od nje smo napravili unikatnu košaricu koju smo darovali autorici. Svidjela joj se  kao i druženje s nama!

Izrađivat ćemo i drugačije predmete od šiba vrbe rakite. 

 

Ako mislite da smo puni dojmova zaspali u autobusu na povratku u školu, varate se.  Tek sada slijedi nastavak…čitanje pod krošnjama, kviz,…i tko zna što još ! 

 

Knjižničarka:
Snježana Laksar, prof. 

Također su smislili raperski stih koji su ritmički odrapali uz kresanje kamenica :

Čarobne kamenice odvedite nas sada

gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada !

Autorica romana, Jasna Horvat im je pripovijedala o nastajanju te knjige.  Osim istraživačkog rada  o slavenskoj mitologiji, u romanu su glavni likovi Slaven Lendić i Iris Tomić koje je autorica osobno poznavala, zapisivala njihove doživljaje i prenijela dio zbilje u roman. Rekla je da je promatrala djecu kako se ponašaju te što govore i svo  vrijeme pomno zapisivala.

Susret su pratili i mladi glumci dramskog studija osječkog dječjeg kazališta s voditeljicom Lidijom Helajz. Oni su u kolovozu 2010. u Tvrđi , svojom dramskom izvedbom ,sudjelovali u predstavljanju Krijesnika dramatizacijom likova iz knjige . 

                                                     Novinarka Mladog klasja:
Martina Lučić, 8.b

Dubravka Pađen Farkaš, voditeljica Dječjeg odjela GISKO-a, pozvala nas je na predstavljanje  romana  Krijesnici  autorice Jasne Horvat. 

Uz pratnju učiteljica  Marine Vučemilovići Maje Farkaš,  i  naše školske knjižničarke Snježane Laksar, ugodno smo se smjestili u prostoru igraonice DO GISKO-a.  

Ulomak iz Krijesnika pročitala nam je polaznica dramskog studija osječkog dječjeg kazališta čija je voditeljica gospođa Lidija Helajz. 

  Razgovor s autoricom Jasnom Horvat jedna je od aktivnosti naših učenika kojom obilježavamo Mjesec hrvatske knjige. 

Izložili smo plakate s našim radovima ( književni likovi , zapažanja… ). 

Učenici su podijelili svoje dojmove o pročitanom romanu s ostalim sudionicima susreta. 

          Rapali smo i stihove:

                            Čarobne kamenice odvedite me sada

                      gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada”. 

Autorica Krijesnika, Jasna Horvat, odgovorila je jasno, glasno, detaljno, slikovito…na sva postavljena pitanja i naše nedoumice. 

Čitajući roman istraživali smo i biljku vrbu rakitu. Od nje smo napravili unikatnu košaricu koju smo darovali autorici. Svidjela joj se  kao i druženje s nama!

Izrađivat ćemo i drugačije predmete od šiba vrbe rakite. 

 

Ako mislite da smo puni dojmova zaspali u autobusu na povratku u školu, varate se.  Tek sada slijedi nastavak…čitanje pod krošnjama, kviz,…i tko zna što još ! 

 

Knjižničarka:
Snježana Laksar, prof. 

Aktivnosti knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Četvrtaši – ljubitelji poezije i glazbe
Autor: Marija Stjepanović, 7. 12. 2014.

Priredbu o ljubavi održali su u predvorju škole 28. studenog 2014. učenici 4.a i 4.b razreda. Na taj su način ostalim učenicima razredne nastave predstavili Projekt poticanja čitanja Ljubav za početnike u kojem su sudjelovali tijekom Mjeseca knjige. Tijekom tog projekta pročitali smo zadane zbirke pjesama (Zvonimir Balog, Ljubav za početnike, Luko Paljetak, Miševi i mačke naglavačke i druge pjesme, Dobriša Cesarić, Tišina i druge pjesme  i Dragutin Tadijanović, Srebrne svirale). Te zbirke pjesama su nas potakle da uvježbamo i izvedemo pjesme i igrokaze o ljubavi koje smo kroz predstavu prikazali mlađim učenicima. 


Pjesme Zvonimira Baloga „Ljubav“ i „Prvi ljubavni sastanak“ predstavili su učenici 4.b razreda: Lara Fenrih, Petra Stipić, Darijana  Majetić,  Lucija Čajo, Patricija Majer i Kalista Lazić, Andrej Dominić, Karlo Kljajić i Antonio Meleš.

Smješak na lica učenika izazvala je dramatizacija  pjesme Luke Paljetka „Umjetno disanje“ koju su izveli učenici 4.a razreda: Karlo Paunović, Mia Gjurinovac, Lovro Balatinac, Lara Čarapović, Marko Pekić, Ana Jambrešić, Srđan Srdić, Petra Radošević, Maja Sitek, Ivan Dubravac, Matej Nukić, Simon Lipovac, Branimir Kružić, Joško Buzina i  Luka Repinac  Učenici su u ulozi gledatelja uživali cijelo vrijeme. Sve su ispratili pljeskom, a “Umjetno disanje“ i glasnim smijehom.

Za završetak priredbe otpjevali smo  Cesarićevu pjesmu „Ljubav“ koju je uglazbila učiteljica glazbene kulture Marina Hojsak.

Pitali smo izvođače kakvi su njihovi dojmovi. Izvođači su rekli da je i njima samima predstava dobra, a probe lagane. Sve bi to rado i ponovili. Uz pomoć naših učiteljica Maje Farkaš i Marine Vučemilović i naše knjižničarke Snježane Laksar, koja je organizirala ovu priredbu, to i možemo ponoviti i pritom se zabaviti.

                                                                                                    Matej Nukić, 4.a

Dojmovi o Projektu poticanja čitanja Ljubav za početnike

Marina Vučemilović Šimunović, dipl. učiteljica razredne nastave

Naziv projekta Ljubav za početnike nije u početku kod djece izazvao oduševljenje, ali s uključivanjem u različite aktivnosti projekta rado su obavljali zadatke i tražili nove . Pri tome su se zabavili, nasmijali i otkrili nove ideje i skrivene talente .  Tijekom PPČ Ljubav za početnike učenici su mogli na drugačiji način doživjeti i obraditi poeziju. Saznali su da se poezija može dramatizirati, uglazbiti i oslikati. Ovakve projekte preporučila bih i drugim učiteljicama razredne nastave koje su spremne integrirati ovakve aktivnosti  u sate redovne nastave.

Maja Farkaš, dipl.učiteljica razredne nastave

S obzirom da učenici na nastavi pjesme obrađuju na drugačiji način, ovakav pristup pjesmama ostvario je kod učenika veliko zanimanje. Pokazali su svoje glumačke i recitatorske sposobnosti.Tijekom projekta uložen je dodatni trud i učenika i učiteljica. Rezultati projekta za poticanje čitanja  pokazali su kako ovakav način poučavanja učenike istovremeno  i zabavlja  i  poučava integrirajući ih s drugim nastavnim predmetima.

Marina Hojsak, profesorica glazbene kulture

Prvi put sudjelujem u ovakvom projektu i zaista sam uživala. Moj je zadatak bio uglazbiti Cesarićevu pjesmu Ljubav. Učenici  su je s lakoćom naučili pjevati, odlično su reagirali i pjevaju je  često. Instrumentalno, uz glasovir,  pratila sam  i izvedbe recitacija, a učenicima se taj spoj glazbe i riječi jako svidio. Sudjelovala bih opet…

 

Simon Lipovac, 4.a:

U Projektu poticanja čitanja Ljubav za početnike čitali smo pjesme o  ljubavi,  pričali o njima i pri tome se zabavljali i igrali.

 

 


Ivan  Dubravac, 4.a:

 Osobito mi se svidjela priredba na kojoj su učenici pokazali što su sve radili u Projektu Ljubav za početnike:  glumili su u igrokazu Umjetno disanje , recitirali uz pjevušenje Ljubav Zvonimira Baloga i   pjevali uglazbljenu  pjesmu Ljubav Dobriše Cesarića uz klavirsku pratnju. Najviše mi se svidjela izvedba pjesme  Zvonimira Baloga Prvi ljubavni sastanak koju su izvela tri učenika 4.b razreda.

 

 

Ana Jambrešić, 4.a :

Sve mi se svidjelo u Projektu. Bilo mi je zabavno dok smo rješavali on-line kviz, a najbolje mi je bilo kada smo nastupali na završnoj priredbi u školi pred učenicima prvih,drugih, trećih i četvrtih  razreda.

 

 

 

 

Matej Nukić, 4.a :

Sve aktivnosti u Projektu su mi bile zanimljive. Sve bih to rado ponovio i preporučio drugim učenicima.

 

 

 

 

Tea Todorić, 4.a:

Svidjelo mi se što su svi učenici bili nasmijani i sretni, a razveselili smo i ostale učenike razredne nastave.

 

 

 

 

Petra Radošević, 4.a:

U Mjesecu knjige čitali smo ljubavne pjesme. Najviše sam uživala u dramatizaciji pjesme Umjetno disanje.

 

 

 

 

Lorena Ileš, 4.a:

Projekt mi je bio super i jako sam zadovoljna.Smiješno mi je bilo u Umjetnom disanju  napuhavanje balona  kojim su učenici dočarali umjetno disanje miša koji pomaže mački.

 

 

 

 

Mia Gjurinovac, 4.a:

Svi smo se dobro zabavili! Svidjelo mi se što smo glumili, a moja uloga je bila uloga mačke koja se zaljubila u miša Mišela. Osim toga, pjevali smo i čitali puno pjesama.

 

 

 

 

Lara Čarapović, 4.a:

Najviše mi se svidio zamišljeni ples mačke i miša u kojem sam  sudjelovala.

 

 

 

 

Leonardo Pavlović, 4.b:

 Projekt mi se svidio jer volim ljubav i iz toga mogu nešto naučiti.Umjetno disanje mi se nije svidjelo jer ne volim miševe. Projekt bih ocijenio peticom.

 

 

 

Ivan Piršlin, 4.b:

Jako mi se svidjela predstava u kojoj su igrali i glumili moji prijatelji.Sasvim je drugačija od onih koje  gledamo u kazalištu. Pred nastup sam se osjećao  čudno, uzbuđeno i nemirno pitajući se kako će  to izvesti moji prijatelji. Kada je predstava krenula, zaboravio sam na sve brige i treme koje su mali glumci sigurno imali i uživao gledajući ih. Čestitajući prijateljima na super predstavi poželio sam da ih bude još.

 

Lara Fernih, 4.b:

Zanimljivo mi je bilo sudjelovati u on-line kvizu jer smo po  prvi put boravili u informatičkoj učionici. Priredba mi se svidjela. Nastupala sam u recitalu  Ljubav , a  sve smo djevojčice odjenule crvene majice. Željela bih ponoviti ovakav projekt čitanja.

 

 

 

Domagoj Štimac, 4.b:

Predstava Umjetno disanje je bila urnebesno smiješna osobito kada je pukao balon te  ples Lare i Lovre. Svi smo prasnuli u smijeh na kraju predstave kada Miju ( uloga Mačke ) iznose Joško i Luka uz zvuke sirene i Hitne pomoći.A bit ćemo i na školskoj web stranici!

 

 

Lucia Čajo, 4.b:

U projektu mi se svidio kviz. Osobito mi se svidjelo kada sam čula da ću nastupati. Nije mi se svidjelo što sam imala tremu pred nastup jer sam trebala izaći pred mnogo učenika.Ali kada sam izašla na pozornicu i vidjela koliko je učenika, znala sam da se moram dokazati. Naučila sam da se sve može!

 

 

Patricia Majer, 4.b:

 

Uoči nastupa  recitala Ljubav doživjela sam tremu i nervozu.Mislila sam da ću pogriješiti, ali nisam. Nakon toga osjećaja sam se cool i fancy. U projektu smo naučili da se i mace mogu zaljubiti, a ne samo ljudi…





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju